Kamis, 06 November 2008

Damn Love Indonesia

Hehe pa kabar kabeh?
Ak OKok ae...

Hahaha,wingi aku keblusuk maneh nd rungkut gara2 jalan searah,
Wkwkwk...
Seru pokoke...

Cah EF og larang y0? Moso sak pertemuan iso 65rb? Tp full native yg ngajar T.T pengen melu, tp ak yo ra gendeng lek byr segitu...
Hahaha,

Tan intan, napa ga mok jual ato tuker tambah aja d HI tech? Km pngen beli baru ta?
Malang? Ak wingi bar kiter malang mbek sandro tan...
Yo kpn2 maneh, minggu iki ada turnamen d farmasi,hahaha
Geje pol...

Sik gusik. Bukune kok jimuk nang kosan ap kampus?

Pit pipit, maem yg akeh, pinter2 curi waktu wat bubu...
Jgn mpe KO, take care yo...

Lot,kapan liburmu?

Ku,we ra tw ketog nandi?
Sido ra nang sutos mbek mery?

Ndre andre, ra sah kaget, paidi ncen tukang misuh... Wes dino2ne wi...

Di paidi,cemen le...
Sms ae ra wani...
Haha

Vit vita, uda yeh...
Gw jgn diiming2in SITH lg, ntar gw beneran pindah digorok bokap gw T.T
Jgn lupa titipan gw yeh...

Can, r u stil there?

Na ina...
Rag tau ketok pindah blog ta?

Tidak ada komentar: