Sabtu, 06 Juni 2009

I am come back coy.......

Assalamualaikum. Dulur...... nyuwun pangapurane sing akeh, aku jian dihajar praktikumku. sepurane her gag tau iso mbok jak metu nek sby. Nurm, mesti aku gag disapa. Dulur, sok mben aku wes mulai uas mula donga dinonga yo......... trus sapa sing melu snmptn maneh? tibake kok ruwet yo snmptn taun iki........maleh males aku. Vit.......ngere ye? Ku jek urep we???? Chiload, sing posting dg titek2 kuwi aku yakin pasti kamu, yo bukane bgitu mas, kita juga harus menyadari bahwa urusan teman2 kita macem2 ada yang bener2 sibuk kuliah,praktikum,organisasi, ato bahkan mau nikah. Kayak si Shiro, aku denger tu orang mau nikah,ma cpa je???? ada juga alasan mungkin teman2 ada yang gag kenal internet, ataupun phonsel. o iyo dulur, ki aku lagi nek aloon-aloon balitar. Cukup sakmene yo mas....mbak...... Dongakno ra dadi fungsionaris HMJ, males........ Wassalam.....

Tidak ada komentar: